Werkwijze

Wij versturen op uw, of ons briefpapier herinneringen, aanmaningen of sommaties en eventueel ingebrekestellingen en tussentijds bellen wij met uw klanten aangaande de openstaande facturen. Het traject wordt geheel in overleg met u volgens uw wens vastgesteld. De betalingen van de facturen worden direct op uw bankrekening voldaan.

Dagelijks geeft u ons uw nieuwe facturen per email door en informeert u ons over de facturen die zijn betaald. Wanneer betalingen van uw debiteur te lang uitblijven kunnen deze zonder extra kosten worden overgezet naar ons incassotraject in samenwerking met Nederlands Incasso Kantoor. Dit traject is voor u geheel gratis, uw debiteur betaald de kosten.

Van grotere aantallen facturen kunnen de gegevens vanuit uw boekhoudpakket door ons debiteurbeheersysteem geïmporteerd worden. U betaalt ons voor het uitvoeren van het debiteurenbeheer een vast bedrag per maand. Van tevoren ontvangt u van ons een complete en heldere offerte zonder addertjes onder het gras.

Wilt u meer weten over het uitbesteden van debiteurenbeheer via DunnQ?

Vul onderstaand contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Bedrijfsinformatie

Kantoor
Verlengde Hoogravenseweg 38
3525 BG  UTRECHT

E-mail
info@dunnq.nl

Telefoon
06 21 202 503

14 + 8 =